KerkStaldienst KerkStaldienst
Staldienst: Jezus roept je!

Hebt u dat ook wel eens? Keuzestress?
Wij als praisedienstcommissie weten er inmiddels alles van.
Hoe komt het met corona?
Hoeveel mensen mogen er bij elkaar komen?
Waar en hoe houden we de staldienst?
Kunnen we samen koffiedrinken?
Vragen, vragen en nog eens vragen….
Wij hebben niet overal een antwoord op, maar hebben wel het volgende besloten:
omdat er op het moment van dit schrijven maar 30 mensen in de kerk (en ook in de stal) bij elkaar mogen komen, houden we de staldienst in de kerk, zodat alle belangstellenden mee kunnen kijken via Kerkdienstgemist.nl.
Het wordt dus een KerkStaldienst. Hoe dit eruit gaat zien? Tja…. daar willen we nog niet alles over kwijt.

Wat we alvast wel willen delen is dat Jongerenwerker Martijn Dekker uit Assen zal spreken over de stem van de Goede Herder n.a.v. Johannes 10.  In dit bijbelgedeelte wordt verteld over schapen die de stem van de herder moeten herkennen. Hij gaat dieper in op de vraag hoe wij in deze tijd, waarin zoveel verschillende stemmen te horen zijn, de stem van Jezus kunnen horen.

Martijn kan helaas niet aanwezig zijn op zondag 20 juni, daarom nemen wij zijn aandeel in de dienst van tevoren op, dit zal gebeuren in/om de boerderij van Jacqueline aan de Kuzemerweg.
Praisegroep Westerkwartier zal wel live, in de kerk, de liederen spelen en zingen.

U kunt zich inschrijven voor deze speciale dienst, die gehouden wordt op 20 juni om 10.30 uur, volgens de standaard procedure zoals omschreven staat in de Zondagsbrief en op de website www.pg-nofe.nl

Een hartelijke groet van de praisedienstcommissie,
Jaap, Frieda en Gjalt