22 t/m 27 november Kerk in Actie huis-aan-huis-collecte

Huis-aan-huiscollecte Kerk in Actie

Kerk in Actie organiseert van 22 t/m 27 november 2021 (week 47) een landelijke huis-aan-huiscollecte, omdat we willen opstaan voor kwetsbare kinderen in Griekenland. De nood blijft hoog. Wij gunnen hen een beter leven! Daarom komen we in actie. Doe mee!

Waarom we collecteren

Gammele tenten. Extreme kou of juist de ondraaglijke hitte. Onveiligheid, gebrek aan schoon drinkwater, medicijnen en sanitaire voorzieningen. En misschien wel het ergst van alles: de uitzichtloosheid, het jarenlange, onzekere wachten. Dat is de realiteit waarin duizenden kinderen in Griekse vluchtelingenkampen opgroeien. Wij gunnen hen een beter leven! Daarom komen we in actie en organiseren in 2021 opnieuw een huis-aan-huiscollecte voor vluchtelingenkinderen in Griekenland.

Collecteer mee met de huis-aan-huiscollecte van Kerk in Actie (filmpje)

Doet u ook mee?

Vele handen maken licht werk!
U kunt zich opgeven bij Martje Postma.
Alvast bedankt!

postmaps@hetnet.nl