Missionaire collecte: Daarom Kerst - Iedereen welkom op het Kerstfeest! Missionaire collecte: Daarom Kerst - Iedereen welkom op het Kerstfeest!

20 december 2020 - Collecte - Daarom Kerst - Iedereen welkom op het Kerstfeest!
Voor christenen draait het kerstfeest om de geboorte van Christus. In Hem gaf God licht in het donker. Dat mogen we doorgeven en delen met de mensen om ons heen. De Protestantse Kerk wil een open, uitnodigende kerk zijn. Om ook dit jaar, ondanks de coronamaatregelen, de boodschap van Kerst te kunnen delen, heeft de Protestantse Kerk met ‘Daarom Kerst’ diverse materialen gemaakt om mensen op een aantrekkelijke manier kennis te laten maken met de échte kerstboodschap. Zoals de cd’s van ‘Daarom Kerst’, speciaal bedoeld om uit te delen aan buren of vrienden. Voor kinderen is een eigen cd gemaakt.
Met uw bijdrage steunt u het missionaire werk van de Protestantse Kerk om zoveel mogelijk mensen te bereiken met het goede nieuws van Kerst.

Meer informatie op www.kerkinactie.nl/collecte en  www.protestantsekerk.nl/kerst

Helpt u mee om deze collecte tot een succes te maken?
Hartelijk dank!

Meer info vindt u/jij hieronder (door op de diverse links te klikken):
Collecteflyer Daarom Kerst
Website Kerk in Actie - Daarom Kerst-collecte

U kunt uw bijdrage voor de
Missionaire collecte: Daarom Kerst - Iedereen welkom op het Kerstfeest!
overmaken naar: NL62RABO0323711316
t.n.v. Diaconie Prot. Gem. Niekerk-Oldekerk-Faan-Enumatil