Versoepelingen corona-maatregelen m.i.v. 26 januari 2022 Versoepelingen corona-maatregelen m.i.v. 26 januari 2022

Woensdagavond 26 januari 2022 heeft de kerkenraad vergaderd en het volgende besloten:

Versoepeling corona-maatregelen

• Vanaf zondag 30 januari 2022 worden er weer kerkdiensten gehouden in de Ichthuskerk mét kerkgangers fysiek in de kerk. Er mag ook weer ingetogen gezongen worden door de aanwezigen in de kerkzaal.
  • De Ichthuskerk en de zalen van ‘Ons Centrum’ gaan met directe ingang weer open voor vergaderingen, clubs, Kindernevendienst, Tienernevendienst, koffiedrinken, kinderoppas en andere activiteiten/ontmoetingen tot uiterlijk 22.00 uur.
  • Bij gebruik van de gebouwen gelden de volgende basisregels: we houden 1,5 meter afstand, we schudden geen handen, bij klachten blijven we thuis, bij verplaatsingen in de gebouwen dragen we een mondkapje (iedereen vanaf 13 jaar) en bij binnenkomst wassen (desinfecteren) we onze handen. (We registreren niet en checken geen QR-code.)
  • De Liudgerkerk en de Zaaier blijven tot nadere berichtgeving dicht.

We vragen iedereen zorgvuldig te zijn en te blijven én zijn/haar verantwoordelijkheid te nemen!

Namens de kerkenraad,
Christel Renkema-Blok (scriba)