De Kerkapp

Iedereen met een smartphone (Iphone of Android) of tablet kan nu de app downloaden via zijn/haar appstore/playstore en installeren! (handleidingen kunnen u worden toegestuurd)
De app zal in dit jaar nog veel uitgebreider worden en dat is ook voor een deel afhankelijk van uw input! U mag, als u de app geïnstalleerd hebt, de poll invullen en kenbaar maken wat u er van vindt en tevens suggesties aan- of opmerkingen plaatsen die wij dan meenemen in de verdere constructie van de app!
(VERGEET UW EMAILADRES NIET TE VERMELDEN).

Wilt u de app downloaden en hebt u hier hulp bij nodig dan graag even een mailtje naar het volgende emailadres: kerkapp@hotmail.com dan nemen wij zsm contact met u op!
Wij nodigen iedereen die iets betekend voor onze gemeenschap hetzij individueel of in groepsverband zich te melden zodat wij deze informatie middels de app kunnen gaan delen zodat wij allen kunnen weten waar iedereen zoal mee bezig is en wie er achter schuil gaan!

Wij hopen dat de app een succes wordt maar dat kan alleen met uw medewerking!
Voor alle vragen graag mailen op kerkapp@hotmail.com

Met vriendelijke groeten,
Edwin&Joy