Activiteiten juli 2023 Activiteiten juli 2023

7 juli barbecue
Op vrijdagavond 7 juli houden we een barbecue met de jeugd, we starten om 18:30 uur. De locatie is ook bekend, bij Herman Oldekamp (Munnikeweg 1).

15 juli -16 juli Nacht zonder dak
Op zaterdag 15 juli gaan houden de nacht zonder dak, we starten op 17:00 uur op zaterdag met het bouwen van onze tenten met behulp van dozen. De locatie is op de ijsbaan van Niekerk. Naast een gezellig kampvuur en een leuke film hebben we het vooral erg gezellig met elkaar. We vragen aan jullie (gemeente) om even langs te komen en de sfeer te proeven. We vragen ook of u een gift over heeft voor het goede doel, de mensen die het moeilijker hebben. De jeugd blijft slapen in de tentjes. En op zondagochtend sluiten wij met waterige oogjes aan bij de slotdienst in de Ichthuskerk.