zondag 19 juni 2022 om 10:30

Staldienst Kuzemerweg 22 Oldekerk
Voorganger(s): Pastor AndrĂ© van Aarle

Vandaag is iedereen welkom in de stal van Jacquelien Scheele aan de Kuzemerweg 22 in Oldekerk voor de jaarlijkse staldienst! Voor meer info klik hier.

Hallo lieve mensen,

Op 19 juni as. houden wij eindelijk weer een echte ouderwetse staldienst bij Jacquelien in
de stal! De laatste keer was in 2019.

Weet u het nog?

• De vogels die gezellig meezongen
  • De paarden die het ritme aangaven met hun gehinnik
  • De ezel die ook een duit in het zakje wilde doen
  • De gezelligheid met koffie, thee en limonade
  • Een eigen hoekje voor de kinderen
Hebt u er net zo zin in als wij?

Het belooft een mooie dienst te worden met voorganger Pastor André Van Aarle. Hij zal spreken over: “Leven in en met de Geest”. De lezing is uit 1 Korinthe 2: 7-12.
De liederen zullen worden begeleid door onze eigen Praisegroep Westerkwartier.

De stoelen, koffie, thee, limonade en natuurlijk iets lekkers erbij staan op 19 juni voor u klaar. Natuurlijk is er ook aandacht voor de kinderen.
De dienst begint om 10.30 uur en wij hopen u dan te zien in de stal van Jacquelien aan de Kuzemerweg 22.

Voor de mensen die geen vervoer hebben: geef het even aan ons door.
Voor mensen die nog plekje vrij hebben in de auto: geef het ook even door dan kunnen we jullie koppelen zodat iedereen die wil kan komen.

Hartelijke groet,
Jaap, Frieda en Gjalt

Als u vervoer nodig hebt of kunt bieden kunt u contact opnemen met Gjalt:
06-49861906
dejonggjalt@ziggo.nl