Koffieochtenden in de Zaaier Koffieochtenden in de Zaaier

De kerk is open en de koffie staat klaar.

Dat staat al ruim tien jaar op de woensdagmorgen op het bord buiten bij de ingang van de Liudgerkerk in Niekerk.

In de mooie oude kerk kun je even tijd voor jezelf nemen, een moment van bezinning, en je kunt een kaarsje branden. In “de Zaaier” zijn er vervolgens een paar vrijwilligers die de koffie en thee klaar hebben staan met wat lekkers. Er worden leuke gesprekken gevoerd en verhalen uitgewisseld. Geregeld komen er oude foto’s op tafel.

Als vaste gasten komen er een paar personen uit “De Zijlen”. De sfeer is altijd gezellig, de ontmoeting belangrijk.

Vanwege de corona staat dit gebeuren helaas al een jaar stil. Toch hopen we dat er na de zomer weer voorzichtig gestart kan worden met deze ontmoetingen. We openen dan weer de deuren op de woensdagmorgen van 10.00 tot 11.30 uur aan de Zandumerweg 1 in Niekerk. Mocht “de Zaaier” nog niet open mogen, proberen we in Oldekerk in “ons Centrum” bij elkaar te komen.

Voor informatie: Boukje Agema, tel. 0594-505785.