Koffieochtend Koffieochtend
Half maart 2020 moesten we noodgedwongen stoppen met het koffiedrinken op de woensdagmorgen in “de Zaaier”. Dit vanwege het opkomende coronavirus.
Wat gingen we dit verschrikkelijk missen.
Na 1,5 jaar zijn de cijfers van de coronabesmettingen zo laag, dat we weer wat meer mogen en kunnen. De meeste mensen zijn gevaccineerd, wat ook mee “vrijheid” biedt. Daarom willen we heel graag het koffiedrinken op de woensdagmorgen weer opstarten.

Vanaf woensdagmorgen 21 juli van 10.00 tot 11.30 uur  heten de vrijwilligers u weer welkom. We kunnen helaas nog niet in “de Zaaier”, daarom zal de koffie en thee geschonken worden in een zaaltje van “Ons Centrum” in de “Ichthuskerk” te Oldekerk.

We houden ons natuurlijk aan de regels van het RIVM.
De vrijwilligers zien er naar uit om u welkom te heten.

Gaan we u weer zien op woensdag 21 juli tussen 10.00 en 11.30 uur in “ons Centrum” van de “Ichthuskerk” te Oldekerk?
Graag tot dan.

Namens alle vrijwilligers,