Nacht Zonder Dak

Ook dit jaar weer Spartaans nachtje ‘slapen’ voor jongeren in Niekerk/Oldekerk.

Voor de derde keer organiseert de activiteitencommissie de "Nacht Zonder Dak”. Dit keer gaat het om de nacht van 17-18 september 2022 op de ijsbaan in Niekerk. Ben je 12 jaar of ouder en woon je in Oldekerk, Niekerk, Faan en Enumatil dan kan je hier aan mee doen.

De Nacht Zonder Dak is een actie waarbij je een nacht doorbrengt in een zelfgemaakt krotje van kartonnen dozen. Veel mensen en ook kinderen op de wereld hebben geen huis of dak boven hun hoofd. Zelf een keer dit samen met anderen ervaren is een belevenis. Een prachtig evenement waarbij bewustwording, plezier maken en iets doen voor een ander hand in hand gaan.

Als je meedoet zoek dan sponsors. De opbrengst van de actie gaat naar de minimacamping van Appie Wijma. Immers we gunnen iedereen een fijne onbezorgde vakantieweek.

Niek de Vries was afgelopen keer een van de deelnemers. “Het was erg gezellig met iedereen en het was een hele leuke ervaring. Volgende keer doe ik weer mee”, aldus Niek.

Het is handig een slaapzak en luchtbed mee te nemen. De organisatie zorgt voor materiaal. Naast het goede doel is het een leuke avond met kampvuur en activiteiten. We starten zaterdag 17 september 2022 om 17.00 uur.

Vooraf aanmelden is fijn. Dat kan via de website via deze link of rechtstreeks bij Alan Been (alanbeen@gmail.com).