vrijdag 18 september 2020 t/m zaterdag 19 september 2020

Datum:
 vrijdag 18 september 2020 t/m zaterdag 19 september 2020

Het startweekend vindt plaats op 18, 19 en 20 september 2020
We willen rekening houden met de maatregelen rondom het Corona virus.
De plannen t.o.v. de vorige keer zijn veranderd.

Vrijdag 18 september 2020:
Mission Impossible op herhaling

We herhalen dit succesvolle spel. Met input van de activiteitencommissie voor de jeugd hebben we een prachtige mix bedacht van opdrachten buiten/binnen en opdrachten via mobiele telefoons. We denken dat we kunnen voldoen aan de voorschriften van het RIVM. Dus durft u/jij  opnieuw de uitdaging aan? U/jij wordt weggestuurd met opdrachten. Een aantal opdrachten is onmogelijk uit te voeren. Wie lukt dat wel?

Voor: kinderen vanaf groep 7 tot mensen op hoge leeftijd en goed ter been
Benodigdheden: Iedereen mag een mobiele telefoon meenemen, maar slechts één persoon van elke (kleine)groep heeft de beschikking over de telefoon, waarmee antwoorden worden doorgestuurd.
Start: uitleg van het spel om 18.40 uur verspreid in de zalen van ‘Ons Centrum’ of bij goed weer buiten.
Begin: aan de slag vanaf 19.00 uur - Einde spel: 21.00 u.
Bekendmaking scores: 21.20 u.
Afsluiting:
een snack en wat drinken verspreid over de zalen van ‘Ons Centrum’
Verplichte opgave: Houd de Zondagsbrieven en de informatie hier in de gaten, want daarin zullen we vermelden hoe u/jij zich/je kunt opgeven. We moeten dit keer weten hoeveel personen er willen deelnemen.

Zondag 20 september 2020
Kees Posthumus speelt  de voorstelling Dwars door de bijbel”.
Het belooft een prachtige belevenis te worden. Er mogen 100 personen in de kerk. Daarvoor moet u/jij zich/je opgeven. Het is verplicht om een opgave te doen. In de komende Zondagsbrieven zullen we aangeven hoe dat werkt.
Het zou kunnen dat er meer dan 100 mensen de voorstelling willen zien. Kees Posthumus heeft aangegeven op 20 september een tweede voorstelling te willen geven als dat het geval is.
Omdat we niet weten of een tweede voorstelling nodig is, lukt het op dit moment niet om begintijden te vermelden. Dat moet in overleg met Kees Posthumus en de schoonmaakploeg die tussendoor de kerk schoon gaat maken.
Houd de Zondagsbrieven goed in de gaten, daarin zullen we meer uitleg geven.

Dit keer geen koffie/thee en lekkernijen (taart) na de kerkdienst, maar wel een prachtige en onvergetelijke voorstelling. U/jij komt toch ook?

De Start- en Slotdienst-commissie