Vorming en Toerusting Vorming en Toerusting

Programma Vorming en Toerusting
seizoen 2017 - 2018

Voorwoord

Als Raad voor Vorming en Toerusting bieden wij u hierbij een gevarieerd programma aan voor het komende seizoen. Vorming en Toerusting neemt u mee op reis. U bent geïnteresseerd, nieuwsgierig en misschien zelf wel op zoek, een reiziger. Op zoek naar antwoorden, of gewoon voor de reis. Niet alleen op zondag.

De reis bestaat uit een programma met een film, lezingen, boekbesprekingen, bezoek aan een klooster, een kerk, gespreksgroepen, muzikale bijeenkomsten, bijbels koken en stiltewandelingen. We hopen met deze onderwerpen mensen (jongeren en ouderen) op onze reis te verbinden, te inspireren en te ontmoeten. En samen in gesprek te komen over vragen rond geloof en geloofsbeleving.

Naast ons eigen aanbod is er een classicaal initiatief om elkaar over en weer te informeren en uit te nodigen voor activiteiten op het gebied van Vorming & Toerusting.
Meer informatie staat op de website van de classis (
www.classiswesterkwartier.webklik.nl).

Graag tot ziens bij één (of meerdere) van de activiteiten.
U / Jij bent van harte welkom!

Namens de Raad voor Vorming & Toerusting,
Niekerk-Oldekerk-Faan-Enumatil,

Greetje Heerlien-Poll,
voorzitter  (Juli 2017)