Gezinsdienst 16 april 2023

Tov Theater komt naar ons toe!
16 april 2023

Op zondag 16 april 2023 is er weer een gezinsdienst. Het belooft wederom een vrolijke en interactieve dienst te worden, want Tov Theater komt naar onze kerk.

Tov Theater bestaat uit André en zijn buikspreekpoppen. Vanuit zijn passie voor het geven, schrijven, regisseren en coachen van zeeleeuwenshows in het Dolfinarium waar hij jarenlang werkte, is het kindertheater ontstaan.

Een voorstelling over de ark van Noach past hier natuurlijk perfect bij! Het verhaal van de ark van Noach spreekt ieder kind aan, want wat is er nou mooier dan dieren?! In deze voorstelling die is geïnspireerd door het verhaal van de ark van Noach worden de kinderen (en volwassenen) meegenomen in een afwisselende mengeling van ondeugende buikspreekpoppen, non-verbaal theater, educatieve informatie over dieren, Bijbelgetrouwe informatie over de ark en de zondvloed, muziek, interactie en een duidelijke boodschap over het belang van samenwerken en ieders unieke talenten!

Jullie zijn allemaal van harte welkom op zondag 16 april 2023 om 9.30 uur in de Ichthuskerk in Oldekerk, tot dan!

Groetjes van de Gezinsdienstcommissie,
Diane, Wieke en Jildou